" Το περιβάλλον όπως έχει διαμορφωθεί έως σήμερα είναι εξόχως αρνητικό σε όλους τους τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας και κατ’ επέκταση και στην κατανάλωση. Η βιομηχανική παραγωγή τον Μάρτιο του 2010 υποχώρησε σε σχέση με τον Μάρτιο του 2009 κατά 4,5%. Η οικοδομική δραστηριότητα βρίσκεται σε βαθιά κρίση με τις οικοδομικές άδειες να έχουν μειωθεί σε ετήσια βάση κατά 11,9%. Ολοι οι κλάδοι του εμπορίου -λιανεμπόριο, χονδρεμπόριο και εμπόριο αυτοκινήτων- περνούν εξαιρετικά δύσκολες ημέρες από τις αρχές του 2010. Τα σημάδια της κρίσης είχαν φανεί από το 2009, με τις εμπορικές επιχειρήσεις να σημειώνουν υποχώρηση του τζίρου τους κατά 7% και της κερδοφορίας τους κατά 35%.
Το τελευταίο είναι συνέπεια της περικοπής του εισοδήματος, αλλά κυρίως της αρνητικής ψυχολογίας που επικρατεί στους καταναλωτές. Σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari και της Tempo-Omd για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη συμπεριφορά του Ελληνα καταναλωτή, ένας στους δύο χρησιμοποιεί τις αποταμιεύσεις του για να καλύψει τα τρέχοντα έξοδά του, επτά στους δέκα δαπανούν τα χρήματά τους πιο προσεκτικά, ενώ πλέον οι περισσότεροι κυνηγούν τις προσφορές".